Livrare

In cele mai multe cazuri, in procent de 90% comenzile se livreaza in ziua urmatoare daca comanda a fost plasata pana in ora 17:00.

Uneori mai sunt intarzieri datorate numarului foarte mare de colete primite de firmele de curierat.

Recomandam sa alegeti data de livrare cu cel putin 1 zi inainte de ziua in care doriti sa ajunga cadoul la cei dragi.

 

Livrarea in tara se face doar prin firmele de curierat din Romania

In Bucuresti livram prin flota proprie,De Luni pana Duminica

 

Exemplu Comanda pentru livrarile solicitate in afara Bucurestiului.

( exemplu de livrare in perioadele in care firmele de curierat functioneaza in parametrii normali. In perioadele in care se expediaza foarte multe colete, EX: Paste, Craciun, 1 Martie, 8 Martie, 1 Mai, Anul nou, si alte sarbatori legale sau situatii de forta majora pot exista intarzieri de care CoutureRoses.ro nu se face responsabil)

 

Comanzi Luni pana in ora 16:00 – Expediem in aceeasi zi – Livrarea se poate face Marti

Comanzi Marti pana in ora 16:00 – Expediem in aceeasi zi  Livrarea se poate face Miercuri

Comanzi Miercuri pana in ora 16:00 – Expediem in aceeasi zi Livrarea se poate face Joi

Comanzi Joi pana in ora 16:00 – Expediem in aceeasi zi Livrarea se poate face Vineri

Comanzi Vineri pana in ora 16:00 – Expediem in aceeasi zi  Livrarea se poate face Sambata ( cost suplimentar )

Comanzi Sambata pana in ora 16:00  Expedierea se face Luni – Se poate livra marti

Comanzi Duminica pana in ora 16:00 – Expedierea se face Marti – Se poate livra Miercuri

 

Garantam expedierea produselor la timp, dar uneori mai sunt si intarzieri datorate numarului foarte mare de expedieri preluate de firmele de curierat. De aceste posibile intarzieri Couture Roses.Ro nu se face vinovat, livrarea fiind un serviciu realizat de firmele de curierat din Romania.

In cazul unor posibile intarzieri, timpul maxim de livrare pentru zona I si zona II este de maxim 48h de la preluarea expeditiilor de firmele de curierat.

 

  1. MODALITĂŢI ŞI COSTURI DE TRANSPORT. TERMENE ŞI CONDIŢII DE LIVRARE. RECEPŢIA PRODUSELOR

1.1.     Modalităţi şi Costuri de Transport

            1.1.1.  Modalităţi de Transport

  1. Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României şi în străinătate.
  2. Vânzătorul oferă Clientului/Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor:
    1. expediere prin curier,
    2. expediere prin curier cu ramburs;
  3. Livrarea Produselor se poate realiza prin intermediul Curierului, la adresa specificată de Client/Utilizator în Comandă sau prin ridicare personală, într-unul din centrele Pick Up Point CoutureRoses.ro, ales de Client/Utilizator.

2.1.   Costuri de Transport

  1. Prevederi Generale
    1. Costurile de Transport pentru livrarea Produselor sunt în sarcina Clientului/Utilizatorului, cu excepţia cazului când Contractul de Vânzare la Distanţă prevede altfel.
    2. Costurile livrării Produsului (pentru transport, livrare şi servicii poştale) sunt indicate în paginile platformei www. CoutureRoses.ro.ro la secțiunea “Costuri de livrare” și în momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.
  2. Costurile Livrării
    1. În cazul încheierii Contractului la Distanţă, pentru fiecare Comandă plasată pe CoutureRoses.ro se va percepe cost de transport ce diferă în funcție de modalitatea de livrare selectată de Client/Utilizator în pagina de finalizare a Comenzii.

 Livrare prin Curier, pe teritoriul României:

  • transportul este gratuit pentru Comenzile cu livrare în România ce depășesc valoarea de 249 lei, sau pentru comenzile aflate intr-o anumita promotie

Livrare în străinătate:

În cazul comenzilor cu livrare în afara României, se va percepe doar costul de livrare, acesta fiind în valoare de 100 lei.

 

2.2.     Termene şi Condiţii de Livrare. Recepţia Produselor

            2.2.1   Termene de Livrare

  1. Durata totală de așteptare privind livrarea Produsului către Client/Utilizator (data livrării) se compune din timpul de pregătire al Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către Curier/ridicare personală din Pick Up Points.
  2. Data estimată de livrare poate varia în funcție de Produs și/sau metoda de livrare aleasă (i.e. acesta se află în stocul propriu al CoutureRoses.ro sau în stocul furnizorului) și este comunicată în e-mailul de înregistrare comandă.
  3. Pentru toate categoriile de Produse, termenul maxim de livrare este de 5-10 de zile de lucru pe teritoriul romaniei in zonele I, II, III, de la data încheierii Contractului la Distanță.
  4. Având în vedere numărul mare de Comenzi ce se pot înregistra pe perioada Campaniilor Promoţionale desfășurate de către Vânzător, există posibilitatea ca termenul de livrare al Produselor estimat pe www.coutureroses.ro la momentul vizualizării Produsului/plasării Comenzii să poată suferi modificari.
  5. Dacă Produsele nu au fost livrate în termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar, de 5 Zile Lucrătoare. Dacă nici în termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezoluţiunea Contractului la Distanţă.
  6. În cazul în care Produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care Prețul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificări, ulterior confirmării de către Societate a Comenzii, CoutureRoses.ro va informa Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului în termen de 14 zile calendaristice de la data informării respective, dacă Clientul/Utilizatorul le-a achitat în avans. Clientul/Utilizatorul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile Produselor, modificând astfel Comanda inițială, iar CoutureRoses.ro va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de către Client/Utilizator.
  7. În cazul în care Clientul/Utilizatorul plasează o Comandă care conține Produse de la furnizori diferiți, din punctul de vedere al livrării, acestea vor fi considerate colete diferite şi vor fi evidențiate ca atare pe www. CoutureRoses.ro în pagina de Comandă. Acestea au termene diferite de livrare, iar taxa de transport se aplică o singură dată.

2.2.2.  Condiții de Livrare

  1. În cazul Comenzilor cu ridicare personală este necesar ca persoana care va prelua coletul să prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al Clientului/Utilizatorului.
  2. Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
  3. Clientul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
  4. La solicitarea reprezentanților CoutureRoses.ro din Pick Up Point sau ale Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identității sale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător.
  5. În cazul în care Clientul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.
  6. Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul/Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
  7. În cazul livrării la locul de muncă al Clientului/Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda.
  8. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către CoutureRoses.ro la momentul predării Produselor Comandate către Client/Utilizator sau a ridicării acestora din Pick Up Point.

2.2.3.  Recepția Produselor

Aspecte generale

  1. Clientul/Utilizatorul are obligația de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea Produselor comandate, la care este anexată nota de livrare ce conține toate informațiile despre Produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, Clientul/Utilizatorul va verifica dacă Produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe nota de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.